Kalabasa Gelato! Fall season means pumpkin/squash season. So what better way than to make ice cream out of it!
Lol! Just kidding! We don’t have 4 seasons in our country. We only have two. Hot and hotter. A better reason to make gelato!
I love how it turned out! Love the flavor! And it is also not too sweet (household staple). I’d add more squash next time though. ๐ŸŽƒ
.
#squash #gelato #icecream #food #fotd #fooddaily #arfzerts #omnomnom
0
Kalabasa Gelato! Fall season means pumpkin/squash season. So what better way than to make ice cream out of it!
Lol! Just kidding! We don’t have 4 seasons in our country. We only have two. Hot and hotter. A better reason to make gelato!
I love how it turned out! Love the flavor! And it is also not too sweet (household staple). I’d add more squash next time though. ๐ŸŽƒ
.
#squash #gelato #icecream #food #fotd #fooddaily #arfzerts #omnomnom
0
Banoffee Shots for my bday party later. :3
Layers: Graham crust crumble, caramel, bananas, whipped cream, chocolate shavings.
.
#arfzerts #eatcurious #banoffee #shot #banana #chocolate #caramel #dessert #food #fotd #omnomnom #fooddaily
0
#inktober day 7. Lay. Happy birthday YiXing! 
.
His hair killed me. >< #howdoyouevencurlyhair 
#morelike #howdoyouevenlay 
#happybirthLay #happyxingday #exo #exofanart #fanart #drawing #art #traditionalart #lay #yixing
1
Day 4 for #inktober. I drew Crystal Maiden from #dota / #dota2. Yep cause i have been playing recently. Hehe. And this is just a quick sketch thing because i did not have a longer time to draw, because i was playing. Lol! ๐Ÿ˜‹ 
.
Fact: Crystal Maiden was the first hero that i chose on my very first time playing the game.
.
#drawing #art #crystalmaiden #rylai #fanart #ice #frost #sketch #whatisproportion #isuredontknowwhatitis #sigh
1
I should do these earlier in the day. Lighting gets bad late afternoon. >< anyways 3rd for #inktober. My OC M.J inspired by #Boyfriend’s upcoming “#Witch” comeback. So much red. ๐Ÿ˜–๐Ÿ˜
.
#art #traditionalart #drawing #starship #starshipentertainment #OC #arfoc #arfspectrum
0
Bad lighting is bad. 
.
What is this you may ask? It’s a pokemon fusion. I used a random pokemon generator. It is a charmander+pidgeotto+ledian fusion.
I know i draw weird things. Hahaha. 2nd entry for #inktober.
.
#pokemon #pokemonfusion #art #drawing #fanart #traditionalart #notetoselfShouldnotusefinelinersonthischeapbuttpaper
1
Moccaccino Gelato for my cousin’s birthday. :3

Coffee Gelato with chocolate syrup and chocolate chips. 

2nd time making this actually. Used a different kind of coffee this time. Also, the chocolate chips were a new ingredient so it would have texture. The chips were a great idea! Haha. The coffee might be too strong of a taste for some though. I might lessen the coffee next time. ๐Ÿฆ

#food #fooddaily #fotd #coffee #gelato #icecream #chocolate #arfzerts #omnomnom #moccaccino #mocha
0
@omgimglen yer cake tsi glendz! :3

#food #cake #fotd #fooddaily #rose #flower #omnomnom #arfzerts
0
Yay! Done another belated bday fanart!! Now it’s for chen-chen.

#exo #fanart #exofanart #chen #jongdae #happychenday #happyjongday #kimjongday #art #drawing #traditionalart
21
Next Pageโ€ƒยป